Assalamualaikum,,

Hari nih boleh dikatakan hari malang saya..

Penyakit saya makin teruk..

Makin dasyat..

Saya pergi kerja without jacket company..

korang mesti ada rasa pelik kan?

‘Apa ada pada jacket…’

‘Nothing to worry..’

‘benda kecik jer…x yah pakai jaketpun xper…’

itu kot yang bermain dalam kepala korang..

tapi kan..

bagi aku itu lah sebesar2 problem…

yer la..

dalam jacket tu la adanya kad pekerja..

dalam jaket itu jugak la adanya handset baruku..

dalam jaket itu jugaklah adanya wallet..

kalo dah ada wallet..maknanya korang paham2 la kan..

aku bagai pendatang asing di negara sendiri…

huhu..

sume lengkap dengan kunci locker office, ic, duit..

memang la kat opis nih nak makan ley scan jer…

the prob is benda yang nak guna tuk scan pun tertinggal gak..

every door kena scan baru ley access masuk..

maksud aku kad pekerja tu la yg guna tuk scan2..

memang messy sungguh la arinih..

makanpun x lalu..

sib baek la bag aku bawak..

dan nasib baik la handset lama aku maseh ada lam bag dan in full charged..

kalu bateri kong pun x guna jugak kan..

huhu..

aku trus mendail2 number umah dengan harapan adalah makhluk tuhan yg sudi anta jacket yg macam poket doraemon aku tuh ke opis..

malangnya pagi2 mmg sume tido mampus..

kakak aku lak gi jogging..

x der la lekat ngan hset..

aku tunggu sampai kul 11 baru call umah..

gotcha..my sis jawab..

trus aku sound die suh sape2 antakan harta berharga aku tuh..

before 12, adek aku call kata dah ada depan company..

yeay..

maka berakhir la hari tragisku…

Siap join makan dominos pizza lagi ngan bebudak office..

Walllaaaa~~~

Thanks to my sis and adek..

I will treat u later on..

hehe*****

~~~~~~~~~