Bermula hari sabtu..
Jam 11.30 aku telahpun melangkah keluar ke rumah tanpa tahu apa yang bakal kulalui selepas itu sehingga ahad..

Bertemankan beg baju, beg sweater+iron+selipar beserta sling bag..
Aku dihantar kakak yang penyabar lagi kental ke Stesyen Minyak Esso sebab nak tunggu Kak Shila n Abg Sport datang fetch aku ke PD.
hehe..
Mana x kentalnyer..
Dia sanggup lepak dengan aku lama la jugak sebab ada technical problem dari side Kak Shila..
huhu..
Its ok..Biasa la tuh kan..

After that bertolak la aku bersama mereka ke PD.
Baru masuk highway jer jalan..
Aduila..
jam sangat..
Bagi menghilangkan tension, kami menikmati bekalan yang dibawa oleh Kak Shila..
Maruku perisa udang yang sodap..
Mengunyah jela kitorang dalam kete.
Bila dah mengunyah mesti nak air kan..
Nasib baeik aku ada letak air mineral sebotol kat seat belakang tuh..
Kak Shila pulak sponsor gelas polisterin..
Lengkap la menu kami masa tuh..
Sambil borak2 menghilangkan bosan..
hehe~

K, la…
Aku menaip di opis..
lepas nih mesti internet slow..
baek berhenti berehat sebentar..
sambungannyer…tungguuuu!!!