2272009_kapetmerahlawaka

credit to murai.com.my

Assalam..

Merujuk pada tajuk tu pun anda dah paham..

Memang x pueh hati..

Aku minat gak ngan lawak dorang tuh walaupun SEPAH tetap no 1…

hehe~

12182008_sepahrl3a

credit to murai.com.my

Sebetulnya x berapa puas hati dgn apa yg dilihat..

hakikatnya x seperti yang kite bayangkan..

Kenapa la si kecik kelate tuh ley masuk final..

sebab hakikatnya dari awal lagi die mmg x berapa nak pandai melawak..

kena pi asah dulu bakat tuh kat tempat lain..

hakikatnya aku kasihan jugak la pada die sebab lawak yang cube die tonjolkan tidak sampai pada audience..

atau mungkin belum sampai..

tapi x kesah la..

ini la yang dinamakan takdir dan rezki..

tapi apepun aku tetap nak tegakkan kebenaran dan aku mmg x puas hati..

x puas hati..

biar pepun pandangan orang lain..

tapi secara peribadinya ini la yang aku rasa..

secara waras..tanpa gangguan emosi..

kepada peminat2 Raja Lawak..

Pikirkan la..

Kita nak cari pelapis Pelawak yang berkualiti atau sekadar nak cari pelawak yang..ermm susah nak explain lah..paham2 la yer..

fikir2kan lah…~

bak kata nabil..” lu pikir la sendiri..”

p/s : ini sekadar pendapat peribadi saya..