last week ,masa check2 msg lam friendster..aku terlihat satu mesej yg menyentap jantungku..

kan ada pic kecik kat tepi mesej kan..

“macam kenal jer minah nih…” aku berbisik lam hati la…

subject : hai..Akum

Akupun open la mesej tuh..

I uploaded the proof for u here..

msg-my-old-best-fren

mesejnyer lebey kurang macam nih la..~

“Message:

akum,afzan..ingat aku lagi xmembe ko dari form 1-form3..? aku la fiza..ko ape kabar skang? lame xdengar”
then, aku dengan semangat membaranya balas la mesej tersebut..
siap bagi no fon supaya die dapat contact aku…
siap gi page die lak..tapi malangnya ‘private profile’
akupun ‘add as friend’ dengan harapan lepas nih kitorang x kan terpisah…
tapi apakan daya…
next day aku mengharapkan feedback yang positive..
tapi..korangpun tau kalo tgk kat pic yang aku uploaded betul2..
die dah delete friendster tanpa tinggalkan ape-apepun pesan..
erm…
sabo je le..
kepada kawan baekku masa from1 sampai form3 ini..
Aku amat2 berharap dapat keep in touch dengan die again..n x kan terpisah lagi..
serius..aku rindu kat die..~
Nama sahabat aku tuh Nur Afiza Kamaruzaman..
Last contact masa after matriculation..,masa tu aku tido umah die sempena wedding her sis..
n die baru abes Asasi Sains UM..
Sebenarnya aku amat berterima kasih dengan die sebab selalu mendorong aku belajar masa sekolah dulu..
Masa tuh aku boley dikatakan makin malas belaja..
tapi die banyak tulung aku hingga la result PMR kitorang sama..
cuma subject yang die sangkut B x sama ngan aku..
hoho~kantoi laks kat sini result..
Aku harap die akan contact aku lagi after dis..