Semalam kami telah berparty..

isk2..xder le party sangat..

gi makan2..

dengar ucapan roy..

pastu potong kek secret recipe..

diikuti acara makan kek..

lepas dah makan kenyang2 trus wat aktiviti snap pic beramai-ramai..

yeay!seronok~

take a look at pics that I attached here..

pic kami (aku tidak kelihatan dalam pic nih..x yah ler cari..) sedang makan di Restoran Sri Belanga yang x berapa jauh dari opis aku..

p1080010

Di mana aku?

Aku di sini..sempoi~

p1080013

pic nih pulak roy sedang wat ucapan dengan merujuk teks ucapan yang telah die emailkan kepada kawan2…

kali nih thru verbal…instead of write in email.

haha~

p1080019

p10800152

ni la dia kek yang kami makan..dapat la sorang sikit..

Hmmm..aku ada terselit kat belakang sekali dalam pic nih..

Aku menyorok sebab malu…hehe~

aku sebenarnya nak wat aksi lompat masa pic di ambil tapi..

apakan daya..aku lompat awal sangat..

So, bila da turun baru la pic nih di snap..

ceh~

p1080037

pic seterusnya nih aku wat2 cam tinggi la..

padahal aku jingkit kaki x ingat punya..

kalu x jingkit x nampak la muka aku yang cumel nih..(hua2..perasan tul..)

p1080038

party tu berakhir kul 6.30 camtuh..

last day Roy (HAZRUL ZARIZI) kat SATO ialah sabtu nih…

Good Luck in ur future career and life, Roy..