8) Bekas kekasih saya adalah :

ooooh…xperlu tahu…x mau ingat….TIIIDAAAAAKKKKK!!

Cet….emo laks..

p/s : susahnya soklan nih..killer question..

8) Saya sedang mendengar…

adik dan kakak bercakap2…adik nak SPM dis tuesday..tu tanya soklan2 cepuperak ler tuh..

8)mungkin sy patut
cuti untuk setelkan assignment mendapatkan lesen mandu. tapi kalo cuti kena tambah sebulan tempoh probation…ooohh..kijamnyer company ku..

8) Saya suka
tido…..(lebih suka tdo dari makan..tetiap hari kul 10 da lentok..hoho..)

8) Sahabat2 baik sy

baik2 belaka….haha…(dah kate sahabat baek…mesti la baek..x kan jahat kan..)

yg sanggup bersusah bersenang ialah 4 orang sepanjang pengajian di UTM dulu..

Nana…Farah..Mai..dan Shira..

Rindu kowang..

8) Saya x paham…
kenapa harus companyku wat training sampai 3 bulan…x sabar nak wat keje sebenar nih..hoho..

dan..

kenapa mesti extend probation sebulan kalo TERcuti atau TERmc..huhu..

kenapa..kenapa..

8) Saya kehilangan….
sejumlah amaun duit setelah dikeluarkan dari ATM dan dibelanjakan..

8) Ramai yg berkata…

sy lebey matang dari kakak saya.. tapi BF lak cakap saya nih macam budak2…hoho..

8) Makna name saya…
CAHAYA YANG MEMBESAR..

p/s : ada mem yang nama sama bagitau sebenarnya…afzan = membesar..

adoila…patut la rasa membesar jer nih..x penah mengecikpun bdan nih..ceh!

8)Cinta itu adalah…
sesuatu yang suci dan tinggi nilainya kurniaan dari Allah kepada setiap hambanya..

cinta yang suci, cinta yang diberkatiNya..

cinta sejati hanya padaNya..

Cintakan seseorang itu kerana Allah..itula sebaek2nya..

8)Di suatu tempat,seseorg sdg…
membuat karangan bahasa melayu SPM..wat ulangkaji..selasa nih nak exam..haha..

adekku la…last minutes study..

8)Saya akan cube…
untuk jadi lebey matang dan berbelanja dengan bijak..cuba tuk lulus ujian JPJ..

8)Makna SELAMANYA…
Yang Maha Esa..

8)Henpon saya…
di ambang keuzuran..selalu jer ‘padam’ biler aku perlukan..hoho..

memang da WAJIB cari lain..

cepat la AWAK wat kad tuh..saya da x sabor nak beli enset baru nih..(kataku dalam hati kepada BF ku..)

8) Bila sy bangun dr tido…
saya tido balik…sebab tu selalu kunci jam awal sejam..supaya boley tido semula walau hanya sejam..

apa la penyakit diri ini..

8)Saya paling meluat apabila
orang yang x der kena mengena dengan kiter sibuk2 pasal kiter..huhu..

sibuk jaga tepi kain orang..skirt orang..seluar orang..isk2..

8) Party adalah…
majlis kecik nak sambut or celebrate seseorang kut…majlis kecik2 la..yg besar2 nih owang x panggil party tapi kenduri kendara..(macam kak aina kata)

8)Hewan yg paling cute penah sy jumpe..
rabbit…aritu dapat pegang rabbit yang cumil2 kat bukit tinggi…

8) Peringkat umo yg paling menyeronokkan…
sebelum keje..(x kira ar umo berapa..)..sebab x payah kuar duet sendiri..sume orang bayarkan…

haha…

8)Hari ini…
ahad…gi kenduri kawen kawan kakak..gi beli n belah kat OTK..n last, berblogging…hehe..

biler lagi..kat opis xder tenet..(selagi belum confirm, selagi tu la x der tenet..huhu..kijam lagi..)

8) Mlm ini sy akan…
japgi nak baca paper..pastu tido..

lalalalala~

8) Sy betol2 inginkan…

lesen kete…nak beli kete..

8)bile tgk muke kt cemin pagi td…
rasa sonok..sebab muka dah licin balik..kalo x, kasar sikit kesan mandi laut ritu..

8)Soping kompleks…
ialah tempat abeskan duit…

hoho..

last weekend baru jer beli dan belah kat IOI..

8) Mkanan segera…
makanan yang ley dimakan ngan segera…contohnya..makanan yang ditapau dari kedai..

hehe…

8) Ayat2 terakhir kate pd org…
kejap la…(kat kakak yang x sabar nak maen tenet pulak..sebenarnya pc ku rosak..so tumpang ehsan laptop kaka la skang nih..)

8) nak pjgkan TAG NI?

13may..

fawzan…

arina..

tazz..